dijous, 26 de juny del 2008

Ciència i ràdio

Aquesta setmana publico un article del Pat (la pared mágica). A part d'això, però, us invito a escoltar la fantàstica entrevista que em van fer els del programa científic de Sants 3 Radio "Pa Ciencia la nostra", quan vaig estar de visita a Barcelona fa dues setmanes. Pels veterans del bloc, us diré que els presentadors del programa no són més que els nostres vells amics Dividé Descartes i Arsad Bolnei...

El link del programa (20 minuts) el podeu trobar aquí.




3 comments:

Núria ha dit...

Jo vaig tenir els meus 2 minuts de gloria (explicant el que faig a Washington), pero van ser al programa de l'Antoni Bassas :P
Quan estigui a casa t'escolto!

Anònim ha dit...

Què esta passant aquí?
fa una setmana que no escriviu!!!
Isabel, què tal el tema feina?
Pere, aquests dies penso molt en tu, m'estic llegint un llibre del Kerouak!

Anònim ha dit...

Ep Hades! La setmana passada va hever-hi despiste degut al cap de setmana del 4 de Juliol. Aquesta setmana escrivim segur, espero que avui mateix!

d